Söndag den 13 januari

Har fortsatt denna vecka med att jaga mil till den nya gruppen som jag är med i, 
100 mil löpning under år 2019! 
Ikväll var det verkligen halt, lite som Bambi på hal is på vissa vägar och på vissa plättar. Trodde aldrig att jag skulle komma upp i 11 km när jag började passet. 

I natt sov Vinns här! Gick så himla bra och vi bakade bullar, byggde lego och han badade, körde fotboll och lekte tjuv och polis. 
Lite tomt här hemma, nu när han har åkt hem. 

(null)

En tur till BB blev det också. 
I morgon hoppas vi på att Lykke & Ilse blir "godkända" av läkaren så Hanna & Putte får åka hem med tjejerna. 
Lite tristess att bo på ett sjukhus och nu är de uppe i 6 dygn. 

(null)

Vinns stod och tittade ut genom fönstret idag, på vår baksida och på den övertäckta poolen. 
  "Mormor, jag vill bada!"
"Jag tycker om kallt"....haha! 
Han fick bada inne i badkaret i stället. 

Idag är nog alla julgrejer bortplockade. Tror inte att jag har missat något. 
Lika mysigt som det är att ta fram julpyntet, lika skönt är det att plocka bort det. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: