Mellokväll...

....eller Semelkväll. 


Vi åkte till www.myrans.com och köpte på oss lite olika semlor. 
 
Jag tyckte wrapen var godast men även nutellasemlan som måste smakas!! Mega god, men lite sötare. 
Kanske inte så konstigt - när den är gjord av Nutella! Med på bild är även dumlemuffins.....mmmm!). 
 
En bra kväll med de godaste lördagsmyset och rätt finalister och som röstades fram till Melodifestivalen. 
 
Lite helg träning bli det också....
 
Igår morse körde jag ett Crossfys pass på gymmet. 
 
Idag har jag anmält mig till ett sportlovspass med 3 pass i 1 typ. Det kommer hålla på i över 2 timmar. Känner mig rätt mör i benen efter passet igår så hur ska nu detta gå....
 
Har även anmält mig till ett lopp som jag inte sprungit tidigare. I år blir det faktiskt bara "nya" lopp för mig, lopp som jag aldrig sprungit  Det loppet jag anmälde mig till är ett kort lopp men man springer en del av loppet inne i ett köpcenter, så det lät så roligt.
Andra loppet jag är anmäld till i år är Citytunneln.
Ser fram emot båda!! Men ska nog försöka hitta något mer kul lopp att köra. 
 
 

Alla semlorna är från www.myrans.com i Länna!