Fredag den 24 november

 
Tyvärr lutar det åt att jag måste flytta min blogg till en annan portal.
Återkommer med den nya webbadressen när det är klart.
Kommer ha kvar min gamla blogg eftersom jag har historik sedan år 2009. Förstås lite sorgligt att lämna blogg.se. Men det har dykt upp lite grejer som gör att jag inte kommer kunna forställa på blogg.se, bl a det nya GA4 stödet som google har. 

Den här helgen startar med en nymålad vägg i vardagsrummet och Biff Rydberg till middag, med världens dyraste oxfilé (759kr/kg) men vad gör man inte för mittemellan sonen som har kött högst upp på sitt topplista och som även fick en hyreshöjning nu när han bor med en ensamstående mamma och lillebror. Någon liten bonus måste han få. 

 
 
Premiär för mig att laga Biff Rydberg och det var verkligen gott, speciellt med dujon senapen (tillsammans med creme fresch) till.  
Jag har ätit Biff Rydberg en gång tidigare i mitt liv så nöjd med min egengjorda rätt oc fick nog till samma klass.