Mamma Mia

 
En mysig men lite stressig kväll.
Köer och vägbyggen så ett tag kändes det som att vi inte skulle hinna med någon middag innan bion. 
Men vi hann så klart både äta, köpa biobiljetter och popcorn/snacks.
 
Till middag tog Hanna libanesiskt, Amanda & Jenny Sushi.
Jag tog en wrap med rödbetor, Chevré, valnötter och honung. 
 
Behöver jag säga att det var galet gott!
 
Min nya favoriträtt!
Skulle nog kunna äta alla måltider bestående av Chevré.
 
(null)
 
(null)
 
Efter maten blev det bio. 
Andra Mamma Mia filmen var lika bra som den första. 
 
ABBAs låtar är så bra! Man vill typ sjunga med....
 
(null)
Jag, Hanna (+ 2 extra tjejer), Amanda och Jenny
 
Super-Spararna, gå 6 på bio men betala för 4.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: