Julafton

 
Då blev det julafton år 2018.
Hanna och Putte var tvungna att åka in till förlossningen i natt pga värkar. Hanna fick en spruta som stoppade upp värkarna. Bebisarna har även fått en spruta för lungorna ska utvecklas snabbare. Sen blev det vila för dom. 

Men det fick bli en julafton utan dom i år men huvudsaken är att allt går bra och alla får må bra.
 
(null)  (null)
Tea
 
Först hade vi julaftonsfrukost med verser och alla fick varsin present.
Sedan gick vi ner till gravarna och tände ljus.
När kl var 12 så startade vi julklappslotteriet. Så kul och alla blev så svettiga av denna stress och kamp om klapparna.
 
(null)
 
(null)
 
 
I julklappslotteriet var det Lassie som fick Mufflon. Så nu blir det ett år med honom här i huset! 
Jag blev nöjd med de priser jag fick i lotteriet - ett zinkhus och en påse med olika sorters sladdar och timers (jag gav bort det sista priset till Hanna och Putte som inte kunde vara med).
 
Att julmaten kan vara så god och min favorit är sill och lax. Äter nästan bara det, aldrig varmrätten. 
Efter maten började Kalle Anka och sedan knackade det på dörren.....
 
(null)
 
(null)
En liten rädd Tea
 
Tea ville inte krama eller titta på tomten (som var Emil).
När tomten hade gott så blev allt bra igen och alla julklappar var roliga att öppna och leka med.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: