Gröna Lund

Söndag och Scania hade abonnerat hela Gröna Lund.
Lyxigt värre för det var inga köer till attraktionerna.  
Annorlunda åkband denna dag!
 
 
Vi började med lustiga huset och sedan flygande mattan. Sen hade vi två barn som inte ville åka fler karuseller. Hanna och jag höll på att garva ihjäl oss efter den här attraktionen.
Känner att jag nog måste åka själv med Hanna till Gröna Lund någon gång.
Tänk vad mycket vi hade kunnat åka utan de två höjdrädda barnen....haha!
 

 
Kanske inte just denna slänggunga men andra grejer......
 
 
Rosa och vit sockervadd - nöjda barn!



Skrattkammaren
 

Vinst på chokladhjulet med snyggaste Hanna.
Lite jobbigt att jag handlade godis dagen innan på Godisoutlet och det kändes som att vi inte behövde så mycket mer godis hemma hos oss.
 
 
Enligt tjejen som lottade ut chokladen så är det sista året de har chokladhjul. Istället ska de bli restauranger och alla chokladhjulen ska bort.
Trist men det ska bli spännande att se om de verkligen stämmer.
 
Höjdpunkten - Lilla fritt fall (Lyktan).

 
När Viggo skulle kliva av så drog han ner "skyddet" igen och blev kvar i karusellen så han fick åka en extra gång men med ett litet mindre barn bredvid sig. Typiskt Ove.....
 

Hanna och jag åt lunch/middag, taco!
 


När vi var klara med Gröna Lund åkte vi vidare för att se Puttes premiärmatch på hemmaplan i Allsvenskan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: