Fortfarande sjuk!

Det börjar bli riktigt tröttsamt det här. Orkar inte ligga sjuk här hemma längre och mitt lopp känns allt mer kört.
Har nog gått igenom alla känslolägen de här dagarna, besviken, ledsen, arg och stressad, det känns verkligen riktigt trist och jag ser ingen som helst glädje åt att vänta ett helt år på nästa lopp. Har ju lagt ner massor av tid på träning inför detta.
Nästan så jag känner för att kolla upp vilket land som står på tur efter Stockholm, så drar jag dit och kör.

Idag ringde jag Lassie på jobbet och kollade om han kunde åka förbi apoteket och köpa hem ett spray som man sprayar ner i halsen mot virus.
Hem kommer han med Alvedon, Voltaren och nässpray......eh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: