Onsdag den 27/6

Har varit trött hela dagen....
Onaturligt trött, så fort jag satt mig ned så har jag nästan somnat.
Kanske inte så konstigt egentligen, sov bara 5 timmar i natt, men brukar inte känna av när jag sover färre timmar än vanligt.

Fick iallafall lite gjort, när solen sken tvättade jag upp sofföverdragen. När jag väl hängde upp dem på tork så gick solen i moln. Nu tar det nog ett dygn till de är klara. Åkte även i omgångar till Ica, inte det roligaste men vad gör man inte för sjukt barn som helt plötsligt blir sugen på något ätbart.

Hoppas på att jag är lite piggare i morgon, ska lägga mig super-duper-tidigt i kväll.


Kommentarer
Postat av: Carola

Sänder lite energi...
för d har jag mkt av nu :))
<3<3<3

2012-06-28 @ 22:15:03
Postat av: Åsa

Tack <3

2012-06-28 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: