Maskerad

Här är vi redo att snart gå på maskerad och kombinerad 40-års fest hos Lotta.
Tema: Westernfest

Lassie-cowboy, Åsa-cowboy, Erika-cowboy, Tessan-cancan flicka, Johan-Indian,
Johan-cowboy, Annelie-kaktus, Ernie-indian

Först tog vi en fördrink med mycket prat hemma hos oss.

Det var en trevlig fest med mycket god mat, dans och dryck.

Idag är man tyvärr lite trött och jag hade gärna lagt mig en stund för att sova middag. Men istället blir det att ha nedräkning till klockan 19 då två vilddjur ska sova för natten. Nästan så att de känner på sig att man inte orkar 100%. Så här ser Viggos rum ut nu, de har rivit ner allt på hela golvet. Man orkar liksom inte ens titta in i rummet, för att bli ännu tröttare.


Nu ska jag ta tag i vilddjuren och syssälsätta dem en stund.
Som man bäddar får man ligga, så sant så sant.



Kommentarer
Postat av: Helena

2010-01-10 @ 15:59:00
Postat av: Helena

TACK för den barnrumsbilden. Det hade LÄTT kunnat vara min åttaårings rum. Tror jag blir KNÄPP på allt lego!!!!

Och by the way.... Ni var ju hur snygga som helst!!(=

Kram Helena

2010-01-10 @ 16:00:36
URL: http://www.svenserud.blogspot.com
Postat av: Emma

Va kul med maskerad och den röran gick inte av för hackor den inte=)



Kramizar

2010-01-10 @ 21:20:11
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: