Onsdag den 30/12

Idag har vi haft en hektisk dag.

* Handlat nyårsmat på Coop.
* Bytte julklappar som var i fel storlek/modell på Lindex och HM.
* Hämtat shorts på stadium till Elias fotbollscup på måndag.
* Hämtat ut vinst från miljonlotteriet, ett nykelskåp och en äggklocka. (Äggklockan fungerade från början men efter några minuters lek av småkillarna så skramlar det något i den och nu fungerar den inte....hm, men båda är enligt dem själva helt oskyldiga).
* Handlat lite mer nyårsmat på Ica.
* Handlat ett väggfäste till Elias tv. Ett felköp upptäckte jag sen så det blir att köpa ett nytt, någon annan dag.
* Handlat hårfärg till Hanna (en stressad mamma råkade smälla igen bildörren på Elias hand, som nu har ont i sitt finger, jag som kände att vi var klara med sprickor i ben/finger och strul med öron). Jag har ÅNGEST, stackars Elias.
* Spelat Mario Bros (nu är vi i värld 5).
* Städat huset efter Emils lyckade 18-års fest.

Här är det fina nyckelskåpet och äggklockan som jag vann.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: