Måndag den 28 december

Så är man inne i vardagen igen eller iallafall nästan.

Idag kom Emil och Hanna hem efter att ha varit på jultripp i Göteborg och Örebro. Vi åt äppelpaj med vaniljsås och öppnade julklappar. Känns skönt att familjen är samlad igen.
Jag fick en fin ljuslykta av mina stora söta barn. Så fin, blev kär i den på en gång. Nu står den fint på vardagsrumsbordet tillsammans med julblomman.

På kvällen åkte jag motvilligt till jobbet och tog i tu med olästa mail, missade samtal och pappersjobb. Nu i efterhand känns det skönt eftersom det innebär att jag kan vara ledig ett par dagar till.

Påväg hem handlade jag kalasmaten tills i morgon. Min stora Emil fyller 18 år.
Känns otroligt att han har blivit så stor.
Nu låter jag som en gammal tant men hur kunde dessa 18 år gå så fort.

Nu är det dags att lägga sig så man orkar upp till sången i morgonbitti......



Kommentarer
Postat av: mamma

Och mitt gudbarn är Emil. Den allra finaste kille.

2009-12-29 @ 08:55:02
Postat av: rosie

Stora STORA killen:-).

Fy vad tiden går fort.

kramar!!

2009-12-29 @ 10:08:45
Postat av: cecce

Hej!

kan tänka mej att arton år går fort. Min äldsta är femton och ett halvt. Ibland fattar man inte vart tiden tar vägen. Själv blir man ju inte äldre:-) Eller hur!?



Önskar dej ett riktigt gott nytt 2010 och hoppas du får en fin nyårsafton i morgon!

Stor kram

2009-12-30 @ 21:47:23
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Den där Elin & Familj

vilken pudding!

hehe

Gott nytt på er med !

2010-01-01 @ 15:24:23
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: