Onsdag den 29 April

Vad trött jag är idag! Kroppen är verkligen inställd på kort arbetsvecka. Skönt att det är halv arbetsdag i morgon.


Idag på lunchen åkte jag ner till centrum. Köpte lite vin på systemet. Eftersom det nu är självplock så tog jag de viner jag känner till sen tidigare. Handlar inte vin så ofta och minnet är uruselt, men det blev JP rött och vitt och en flaska Rioja. Till Valborgs middag blir det i alla fall VIN.


Hann med ett besök på HM också innan lunchen var slut. Jag gick inte ens bort till barnavdelningen så då blev det inga barnkläder. BARA kläder till mig! LYX!


Nu har de två små lagt sig i sina sängar för att läsa. Ikväll är det egen sagoläsning, mamman orkar inte. Haha!
Får väl bli två sagor högläsning i morgon kväll istället.


Viggo väljer alltid böcker om bilar, typ sopbilen (som ikväll) eller om lastbilen som jobbar på ett bygge eller någon bok där man ser många olika verktyg. Elias vill alltid läsa legobeskrivningarna innan han somnar.
När man köper en kartong med lego, så kan man typ bygga en bil av det som är i kartongen, men på broschyren som följer med, visar de en hel stad med massor av grejer. Och de är dessa broschyrer han studerar varje kväll, och självklart önskar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: