Söndag den 21 oktober


I morse startade jag min söndag med 9 km löpning. Jag var ganska själv ute på vägarna. Mötte däremot ett helt gäng med flyttfåglar. 
De flög mot Tullinge och Huddinge hållet.  Väldigt fascinerande hur den fågeln som tar täten ens vet åt vilket håll den ska flyga... kan ju inte vara en chansning, även fast jag tyckte de flög åt fel håll. 
Hur bestämmer de sig ens för vilken dag färden ska ske och hur får de med sig alla andra fåglar på resan?!
Det var verkligen så sjukt många fåglar som flög iväg så jag var tvungen att stanna upp i löpningen, för att fota och filma. 

(null) 

Kanske inte den bästa bilden men med lite zoom så ser man hur många det verkligen är, och så här flögs det under hela morgonen. 
Det kom bara fler och fler. 

Nu på kvällen blev det en tur till gymmet för att köra styrketräning. 
Blev lite armar och ben. Inte optimalt med dubbelpass men igår blev det ingen träning alls, förutom evighetsjobbet med att få bort alla löv i trädgården.

(null) 
 
(null) 

Började även riva ner en tapet här hemma. Den sitter stenhårt så det får bli veckans kvällsprojekt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: