Fredag den 28 juni

 
Värmen fortsätter……
 
Igår var det sååå galet varmt men ändå en så härlig dag! Värmen höll verkligen i sig sent på kvällen, å så sjukt att kunna sitta ute, utan att behöva ta på sig en tröja eller jacka. Tror att det måste ha varit över 25 grader under hela dygnet. 
 
Idag på dagen likaså och inte så kul när man har en arbetsdag men hoppade faktiskt i poolen mellan mötena, för att svalka ner sig. 
(null) 
 
Lykkan och jag bakade vaniljbullar och frallor på kvällen innan det var dags för mig att ge mig av igen - ikväll AW på stan och även om jag inte var så taggad på en utekväll så kändes det att det är lika bra att passa på innan pendeltågen kommer att stå still fram till augusti. 
 
(null) 
 
(null) 
 
 
(null)
 
(null) 
 
(null) 
Å det blev en så himla lyckad och kul kväll med massor av glada människor. 
 
Elias & Viggo var också ute på galej. Premiär för Viggo som precis fyllt 18 år.
 
När jag väl kom hem vid 2-tiden så väntade det här som Hanna hade fixat :))
 
(null)