Surfing dag 1

 
 
Vi bor på en Surf Camp som jag verkligen kan rekommendera 'Magnus and friends" och idag var det första dagen för Surf och första gången för mig att testa Surfing. 
 

Alltså inte det lättaste. Instruktören kallade mig för "du är min Star" men inte för att jag glänste utan mer för mitt flax med armarna. Många kordinationer att hålla koll på  Man startar från mage och sedan ska man ställa sig upp på brädan uppe på en våg. Känner att jag måste träna in positionen innan morgondagens pass, då vi ska videoinspelas för granskning. Jag klarade dock av att stå på brädan mellan 2-10 sek. 

Veckans schema
 

Vissa vågor var rätt höga men i morgon ska de vara lite lägre så hoppas på att det blir så. Jag är ju egentligen vattenräd. 

 
Efter första dagens surf blev det lunch vid poolen och sedan en promenad med barnen till Supermarket. Så duktiga, de  gick 2,5 km, men de åt upp halva matkassen påväg hem. 

 
Hanna fixade den goda men enkla lunchen. 
 
 
Trissen ute på shoppingtur med mormor.