Våriga dagar....

 
Nu känns det som att våren verkligen är påväg.
Kalla kvällar fortfarande med minusgrader, men dagarna blir bättre och bättre.
 
I helgen var vi på fest i området och jag fick till några foton från kvällen, men lite irriterad på mig själv som inte tog fler foton, bl a på maten. Värdparet hade lagt upp och gjort ett väldigt gott buffébord med massor av god mat.
(null)
 
Efter maten blev det dans och dansstopp :-)... haha.....roligt med lite lek mitt i allt.
 
(null)
Lassie & jag
 
(null)
Här är en bild innan festen på Lassie och Mange som grillat korv.
 
 
Igår passade jag söta gänget, så gulliga alla tre. Allt fungerade så bra. Vinns är så duktig och de minsta med, trots att de bara är 3,5 månad.
Hann ju inte med så mycket annat, typ som att gå på toa, men huvudsaken småttisarna hade det bra.
 
(null)
 
Elias har tagit mopedkort. Så himla roligt för honom! Det sista man gör är att skriva teoriprov på Trafikverket och hans gulliga kompisar följde med honom medan han skrev. Trots påsklov och prov kl 8 på morgonen.
Han fick 58 av 65 poäng så dessa poäng var verkligen värt allt pluggande.
  (null)

(null)

Morgonrundan i morse bjöd på 2 plusgrader och det kändes verkligen lyxigt med en runda utan frost i omgivningen.
 
(null)
 
(null)