Låg puls eller högt blodtryck

Vet inte riktigt vad som är att föredra, låg puls som jag hade förra året eller hör blodtryck som jag har nu. 

Pulsen i vila låg då på mellan 32-39 och mitt höga blodtryck är 140-167/100-119. Har fått börjat med en ny utredning av blodtrycket för enligt läkaren är det rätt unikt och extremt ovanligt att ha högt blodtryck när man är tränad och inte överviktig. Så ett gäng nya prover samt ultraljud av hjärtat är inplanerat. Hjärtat kommer aldrig ner i någon vila och väldigt stressat. 

(null) 

(null) 

Nu har jag fått två lika mediciner att testa så nu har blodtrycket börjat sjunka vilket känns väldigt bra men det finns en mängt olika biverkningar så jag hoppas att få slippa. Kommer inte ta medicinen livet ut utan bara medan utredningen pågår och sedan borde jag få tillbaka mitt normala tryck. 

Lite AW på semestern hos kollegan.Mysigt med god mat och bubbel. 
(null) 

(null) 

Blev en cykeltur ToR till Rönninge. När jag kom tillbaka hem på natten, så lös mitt hus så väldigt fint. Stortrivs verkligen här. 

(null)  

I helgen blev det både stan och Haninge häng med lillasyster. Så mysigt med folkliv och Stockhom har så fina och dolda områden som man inte har en aning om när man mest är på hemmaplan. 

Att man inte unnar sig att vandra mer i Stockholm. Som att ta olika stadsdelar i omgångar. 

(null) 

Sååå fint i vår fina huvudstad!

Sen ett foto på rulltrappan vid centralen. 
(null) 


Idag har jag fått gosa med dom här två prinsessorna. Det var så länge sen som jag träffade dom men de har levt ett par veckor på sin egna ö ute i Stockholms skärgård. 

(null) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: