Bonus till mig....

Stadium är verkligen bra på att betala ut bonus till sina kunder.

 

Oftast när jag handlar i butiken så har jag en bonus att utnyttja, så det blir alltid lite billigare än vad man tänkt

 

Förra veckan fick jag reda på att jag fått 1000 kronor i årsbonus. Generöst!!

 

Så idag blev det lite nya löparkläder. 

Idag hade de även 20% på vinterkläder så både mössan och vantarna som jag köpte tog de som vinterkläder istället för träningskläder. Me like!

 

Smågrisarna fick några strumpor var.

 

Mamman fick mest den här gången 😄

 

Det kändes väldigt bra att plocka åt sig lite grejer utan att betala. 

 

Mitt inköp:

 


Kommentarer
Postat av: Marlene

Bonusar är bra :-)

Kolla in hos mej och tävla om en mysig bok:
http://fdensammamamman.blogspot.se/2014/01/tavling-vinn-boken-kip-jansson-skracken.html

2014-01-22 @ 10:20:54
URL: http://fdensammamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: