Prylar och annat

Har lite idétorka så nu blir det lite hemma-hos här på bloggen.

Min fina diskborste som jag fick av mamma.
Den kommer jag inte använda till diskning utan får bli en prydnad.

Från Designtorget

Även denna bricka är från Designtorget.



Min fina frukt/godis skål från storasyster yster. Förtillfället helt tom men idag ska den fyllas, med bl a citroner och lime.

Bild på del av vardagsrum efter ommålning




Nu är det snart dags att bege sig till Elias fotbollsmatch, St Eriks Cupen, där de hittills har vunnit varenda match. Hoppas på vinst idag med.



Kommentarer
Postat av: Sus

Den diskborsten skulle jag också vilja ha! :)

Hoppas det blev vinst även denna gången!

2011-12-09 @ 22:04:36
URL: http://blomtoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: