Fredag

Kusinerna William och Fabian med mamma har varit hos oss och lekt idag.

William gillade verktygen så han byggde med Viggo. Ett hus skulle det bli.... båda med hörselskydd. Viggo var snäll och lånade ut de riktiga medan han själv använde "Mussepigg-öronen". Men det blev lite annan lek också, då alla fyra grabbarna lekte.
 

Lassie och Co är i Göteborg och ser U2 på Ullevi. Har fått lite bilder innan konserten....

 
 
....och under konserten
 

Vi andra som var hemma tittade bland annat på DN-galan på tv och hade chipsmys.
Elias och Viggo ville självklart göra samma, först blev det höjdhopp och sedan stavhopp med bandyklubbor som stav.

Barn kan verkligen hitta på lekar.

 
 
Elias och Viggo har varit väldigt uppspelta hela dagen, gått på högvarv liksom. Men när klockan var 20.00 så somnade de, helt utmattade. Så det blev en lugn och soft kväll för mig. Kan behövas ibland.



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, U2 konserten ser ju riktigt pampig ut!

Lyllos dom som är där!!



Va söta dom är killarna som fixar egen DN-gala :-)

Ibland önskar man att man hade en liten till, så lille Hugo hade en jämngammalt syskon å leka med!

Jag har ju precis som dig, två äldre barn men bara en sladdis.

Och han blir ju nästan som ett ensambarn när dom större flyttar hemifrån!

Men å andra sidan så känner jag gott, att jag gjort mitt ;-)

Hugo han är precis full av energi och bus så det både räcker å blir över!



Va skönt för dig att du fick en lugn kväll när killarna somnat :-)

Kram Therése

2009-08-01 @ 00:38:05
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Medans vi var ute på äventyr.... :) Kram!

2009-08-01 @ 13:44:49
URL: http://metrobloggen.se/mandanova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: