Söndag den 14 april

Vaknade och gick upp klockan 6:30 för att starta min söndag. 
Elias & Viggo hade innebandymatch i morse och medan de vann båda matcherna med 11-2 och 24-4 så bäddade jag rent alla sängar, dammsugade och skurade huset….lyx!

När de kom hem så åkte jag iväg på husvisning. Till ett hus som Hanna & Putte spanat in. Väl där och efter en morgon med kaffe så var jag verkligen i behov av att låna en toalett, men med 18 andra spekulamter, så låser jag ogärna in mig på en toalett under en pågående visning. Emil & Malin var också med  och som tur var hörde jag Alma säga till om att hon behövde gå på toaletten, så där var jag lite smart och skyllde på henne. 
Vem kan säga nej till ett barn som behöver gå på toaletten, inte den här mäklaren i allafall. 

Vid 16-tiden blev det en tur till gymmet för 8 km löpning på bandet. Efteråt blev det styrka & stretch. 

(null) 

Åter hemma igen så blev det grillat kött med friterad pommes.  
Elias stod vid grillen i regnet, jag gjorde sallad & friterad pommes och Viggo kom till dukat bord. 
(null) 

Nu är både jag och mina ben helt slut så har lagt mig i sängen för att titta på Alma i Robinsson. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: