Lördag den 24 mars


Idag har jag kört sprungit, kört ett pass på gymmet, sprungit, skottat bort snö, handlat mat, städat huset så nu känns det som att klockan är mer än vad den är. 
Har hunnit med massor idag!
Nöstan så man känner att det är dags att sova. 
Haha.......kl är nu 17:12

I en månad har jag inte ätit kött. 
Känns riktigt bra! 
I morgon har det gått en månad sedan jag åt godis. 
Har nog aldrig lyckats hålla upp så här länge. Så efter gymmet blev det ett veg-lunch. 
(null)

I veckan reste jag fram och tillbaka till Umeå med jobbet. Här kommer lite flygplansbilder. 

(null)

(null)

I morgon ska det vara en riktig vårdag, 9 grader och sol visar prognosen....längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: