En härlig helg i Sundsvall

Fotbollscup från fredag till söndag. 
Matcher alla tre dagar och Viggos lag vann 4 matcher och förlorade 2 (mot Stockholms lagen). Viggo spelade riktigt bra, i alla matcher. 

Fanns en hel del snö i Sundsvall så det var lite svårt att få till bra löprundor. En morgon när jag sprang så delade sig vägen som jag sprang på (fanns ingen plogad trottoar så sprang i vägrenen) och helt plötsligt ser jag en 110 skylt på vägen till höger...hm så det fick bli vägen till vänster i stället. 

(null) 

(null) 

(null)     

Blev lite shopping i Sundsvall så den här coola skålen köpte jag. 
(null)     

Carolina Gynning har en fysisk butik där. Den enda som finns i landet, fick vi höra. Riktigt fina grejer!
Hade kunnat köpa typ allt. 
(null) 

(null) 

(null) 

(null)     

Lite fler foton

(null) 

(null)     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: