Juni 2018

 
Redan juni och snart skolavslutning.
Ett långt sommarlov väntar....
 
Det första halvåret han verkligen gått fort. 
Varmaste maj sedan den första mätningen på 1880-talet.
Vi har haft omkring 25 grader i flera veckor. Så skönt med en bra start på sommaren.
 
Här kommer ett litet hopkoka av blandade foton.
Upptäckte att jag hade en hel del foton i min mobil som jag inte har hunnit få ut på bloggen. 
 
(null)
De här små växer....
 
Helt plötsligt börjar man märka av att det bor tonårsbarn i huset.....
Elias ska ta EU-kort för moped, men här åker han med kompisar.
(null)
 
De här goda grillspetten gjorde vi häromdagen.
Riktigt goda och det gick åt lite för fort. :-)
 
Man kan ju blanda en massa olika frukter på spetten.
Jag gjorde spett på jordgubbar, kiwi, melon och vindruvor.
 
(null)
 
Hade den här lilla tjejen på övernattning i helgen.
Det gick så himla bra. Duktig liten som vågar sova hos farmor själv utan sina föräldrar.
Hon var lite fundersam när hon vaknade men inte ledsen. Så glad liten tjej.
(null)  (null)
 
Tea fick besök av ett gäng tjejer (grannarna) som gärna ville leka.
 
(null)  (null)
Alice, Esther, Cissi och Alva 
 
(null)
Vår härliga uteplats
 
 


Kommentarer
Postat av: emma

vilka goda frukspett

Svar: Så goda och väldigt enkla! 🍉🍓🍒
Åsa A

2018-06-06 @ 09:42:38
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: