Spanien

En weekend i Spanien, i staden Torraveija.
Mysig stad i närheten av Alicante!
En resa utan barn och bara med lillasyster.
Blev en del shopping, sol men en hel drös av vin.
Så mysigt <3
(null)
 
Härligt att kunna sitta på uteserveringar i bara byxor och en topp, slippa jacka och tjocktröja.
I skuggan var det däremot lite kallt, men vi höll oss till de soliga platserna.
 
(null) (null)
(null)
Den här goda Chevré salladen åt jag dubbla gånger....grymt god, med valnötter & honung.
 
Kylen i lägenheten var fylld med det viktigaste!
Inte så noga när man reser utan barn.....hehe!
(null)
 
Blev förresten en och annan tatuering också.
Sjukt nöjd med mina två nya.
Nu har jag 5 st tatueringar i min lilla samling.
 
(null)
Nytatuerade och glada
 
Lite fler bilder på utsikten, staden och oss.
(null)
(null)
(null) (null)
(null)
(null)
Här är utsikt från Rosies lägenhet med takterass. Längst borta ser man havet.
4-5 minuters promenad 
Bra läge och en väldigt stor & solig terrass.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: