Hannas födelsedag 180215

Hinner ju knappt med bloggen längre.
Vet inte riktigt var tiden tar vägen.
Har förresten börjat skriva lite dagbok också (en riktig dagbok med bok och penna) och där får jag också skriva i kapp mig. Planen från början var att jag skulle skriva lite varje kväll innan jag la mig......
....hur hinner alla andra med?! 
 
I torsdags så fyllde Hanna 25 år.
Tänk 25 år.....
...jag hade själv min första och enda ålderskris när jag var 25 år (min enda hittills).
Känns ju lite sjuk nu, när det har gått 27 år till.
 
Här kommer presenterna hon fick av oss.....körde på rosa tema i år. 

(null)
 
Vi var över en snabbis hos Hanna eftersom det är en hel del sjukdomar som härjar.
Stackars födelsedagsbarnet själv var sjukt, i virus.
Men en lite bandymatch hann vi med.
Vinns är målvakt.
Elias, Viggo och Lassie är utespelare.
(null)
Målvakten låg så här under hela matchen.
Räddade bollarna liggandes i målet :-)))
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: