Draken på Hågelby

Idag hittade vi till Bolibompadraken i Hågelbyparken... till Teas stora lycka. 

(null)

(null)     

När draken sjungit klart sina låtar inklusive "drakens dans" så gick vi vidare till djuren. 

(null)

(null) 

(null) 

(null)     

Mycket barn och familjer var i parken. 
Viggo cyklade ner med Emil, Malin och Tea. 
Elias och jag var lata och tog bilen. 

Efter den här lilla utflykten åkte Hanna, Malin, Vinns, Tea och jag vidare till storasyster med familj. Där firade vi henne och kusin som fyllde 14 år. 

Vinns och Tea fick varsin egen skål med chips. 
Så det blev ett riktigt kalasande! 

(null) 

(null)     

(null) 

(null)

Så god mat, pajer, sallad och hembakt bröd. 
Till efterrätt hemmagjord chokladmousse (exakt samma smak som min mormor gjorde när jag var liten) med grädde, glass och varma hallon. 

Allt vad så grymt gott!

(null)         
Vi fick även dessa goda hemmagjorda bars. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: