Premiär i allsvenskan

Första matchen!
Hammarby - Sirius på Tele2Arena. 
Men först Bajentåget från Medborgarplatsen till Globen! 
ISKALLT ute, den enda nackdelen den här dagen!
När vi är på Skanstullsbron, Elias, Viggo & jag, så åker tunnelbanan förbi och den sista vagnen är "Ingegerd-vagnen". 
Det måste ju finnas någon mening med allt..... 
Det är första gången som jag ser den vagnen och dessa namnvagnar har väl funnits i ca 10-13 år om jag minns rätt. 
Här är hela listan på namnvagnarna:
https://sl.se/sv/info/om-sl/t-namn-a-o/
Elias och Hanna har en vagn döpt efter sig. Även Emil skulle ha haft en vagn men en annan "Emil" hann före och döpa den. Viggo-vagnen vet jag inte alls var den tagit vägen men Ingegerd vagnen är efter mamma! 
Fina mamma <3

(null)

(null)

(null)
3-1 slutade marchen så en bra dag, förutom att vi höll på att frysa ihjäl. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: