Fest - 40 års resan

Kanske inte så svårt att lista ut vilken tema festen hade, när man ser bilderna. 
En riktigt rolig fest! 
Jenny och Andreas fyllde 40 år 
Allt var så himla bra ordnat. 
Vissa klädde ut sig och vissa inte. 
Jag swishade om efter halva kvällen, men det var mest för att det blev så varmt. 
Som vanligt hängde jag på dansgolvet hela tiden. 
Drack några shots också, vilket jag ALDRIG brukar göra. Vet inte riktigt vad som hände.....
Här kommer lite foton. 
(null)
Broberg
(null)
Broberg sjöng och spelade

(null)
Dans
(null)
😂
(null)
Tjejerna i baren
(null)
Macarena dansen
(null)
Sofie & jag
(null)
Jag, Sofie och Josefine
(null)
Patrik, Lasse och Mange
(null)
De snyggaste 40-åringarna 
Majsan & Stig Helmer

En riktigt rolig sällskapsresan fest!





Kommentarer
Postat av: Marie

Vilket roligt tema!

Svar: Ja verkligen kul! Extra roligt att många gäster engagerade sig och klädde ut sig :-))
Åsa A

2018-04-28 @ 09:05:11
URL: http://maarrre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: