Sälen

 
Premiär för mig att åka längdskidor.
 
Riktigt bra spår och det gynnade verkligen mig, som är amatör.
Kul att åka men väldigt svårt.
 
 
Klockan 9 var vi ute i spåret den första dagen, i Tandådalen, så körde vi runt "Kalven" en 11 km lång sträcka.
När detta var gjort så blev det utförsåkning i Lindvallen. Å vad jag har saknat detta....
Riktigt roliga och bra backar.
 
Några foton från min fjälltripp!
 
 
 
 
Härlig utsikt
 
 
Till stugan för att basta, laga och äta 3 rätters middag och köra musikquiz.
 
Dagen efter körde vi en repris...
Först 11 km längdskidåkning, trots galet med ont i ljumskarna och sedan utförsåkning men nu i Tandådalens backar. Fick till tekniken lite bättre på längdskidåkningen andra dagen men tycker fortfarande att det är lite svårt men så är jag lite för van löpare och har svårt att få mina ben att göra som man ska.
 
Den här dagen avslutade vi med öl provning och sedan middag & dans på Högfjällshotellet.
 
 
 
Härligt med fjällsemester och jag måste bara hinna åka skidor igen, innan vintern tar slut.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: