Julklappar

Här kommer ännu ett jul-inlägg.
 
Några av klapparna som jag fick igår.
 
Här är de nu uppställda och visst ser mitt badrum ut som på ett 5-stjärningt hotell.
Gillar "kombon" med svart och guld.
 
 
Fick även denna almanacka fick jag som jag ska använda som dagbok.
Från den 1 januari ska jag skriva vad som händer varje dag, dels för att kunna gå tillbaka och läsa när ett år har gått men även för att jag tycker att det är att kul att skriva men tiden inte alltid finns.
Finns mer plats än en vanlig almanacka att skriva några meningar på varje dag.
Precis lagom för mig som inte hinner med hur mycket som helst då dagar och kvällar redan nu är fullspäckade.
Det här får nog bli mitt nyårslöfte, ta tag i lite skrivande.
 
 

God fortsättning på julen!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: