Torsdag den 28 oktober


Stressad och trött i morse, så slängde ner alla träningskläder i väskan. Tog en löptur och åkte vidare till jobbet. Brukar oftast ta på mig mina Converse men i morse blev det dem svarta skorna med klack. 
 
Gympasset började kort efter att jag slutat på jobbet, så därför bytte jag om på jobbet, för att direkt kunna åka till gymmet och det superjobbiga CXWORX-passet. Men det här kändes verkligen inte okej.....träningskläder och dessa skor.... 
Nu hade jag inte så mycket val, än att gå klädd såhär.
 
Typiskt nog måste jag förbi centrum efter gymmet för att beställa en tårta till lill-prins.
Det är bara att hoppas på att inte möta någon man känner, eller typ någon man gått i samma klass som, för hundra år sedan.
 
 

Men nu har jag i alla fall både shoppat bebiskläder och beställt en ljusblå prinstårta iförd träningskläder, med helt fel par skor.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: