Söndag den 29 november

 
 I morse hade Viggo träning och då tänkte jag passa på att löpa en runda. Tji fick jag!!! Det var föräldramöte samtidigt som fotbollsträningen pågick.
Jättebra att minnet är kort.
Det är jag som skickat ut kallelsen till mötet.
 
Så alltså, ingen löpning men föräldramöte, iförd löparkläder. 
 
Efter träning började det regna och då började även min löparrunda, i piskande regn och blåst men det blir som det blir när man bestämt sig. 
 
Helg nöje - nu har vi varit på biblioteket och lånat på oss en hel del böcker. 
 
Nu kommer nog barnen aldrig mer vilja spela tv-spel....
 
 
Tänkte låna en bok till mig själv också men hade full fart med att springa mellan hyllorna att hjälpa Elias och Viggo, så det får bli nästa gång. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: