Sune i Fjällen

I helgen blev det bio Sune i fjällen, och den var väldigt bra tyckte båda barnen. Helst ville de gå på hockey men det fick bli bio.

 

 

Det var verkligen länge sen som vi var på bio och nu såg jag min chans till att äta lösviktsgodis, med gott samvete. Att gå på bio utan godis finns liksom inte.

In på Willys och plocka, vänder mig om för att se hur det går för Elias och Viggo med plockandet bland alla burkar….ehhhh, båda barnen plockar nötter i lösvikt....

Vad är det med barnen nu för tiden? Nötter?

-  Ska ni inte ha godis frågar jag?

-  Näääää, nötter är godare!

Lassie tog en dricka…..men kul gäng att gå på bio med. Nu nu fick jag ju verkligen dåligt samvete över min jättepåse med godis (efter halva filmen var jättepåsen slut).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: