Lördag den 22 augusti

 
Kräftskiva hör ju till, så här efter skolstarten.
 
  
Både Viggo och Melker åt kräftor, premiär för dom båda.
 
Glömde helt bort att ta foton under kvällen så här kommer några få mat- och barnbilder.
 
Den här fina blomman fick jag av Esther.
 
 
Hon hade valt en egen blomma som hon ville ge mig...
Sötaste 5-åringen!
 
Vi fick även några andra fina och coola blommor och god choklad. 
 
 


 Det är tur att vi ska på kräftskiva även nästa helg, så man får äta några kräftor till.
Man kan ju inte riktigt få nog av kräftor och räkor.
Då är det Lassies gudfar och gudmor som har kräftskiva.

 
 
Nu missade jag helt att fota mina hemgjorda pajer: Feta- & Broccoli, Tomat & Skinka och Västerbottenpaj.
Jag gjorde även en hallonpaj och en kladdkaka.
Typiskt, jag som inte brukar laga såhär mycket i vanliga fall.
Gott var det i alla fall!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: