Helg igen....

 
Den här helgen hade vi inget inbokat, rätt skönt att inte gå på någon match eller träning.

Inte ens jag tränade den här helgen, annars brukar lördag morgon vara den dagen jag har mest energi till en löprunda. Istället bakade vi scones och efter en stund så upptäckte Elias att hans ena rör i örat hade låtsat ramlat ut.
 

Spännande att se hur hörseln blir nu.
 
Just på höger öra har båda grabbarna nedsättning av hörseln och det var just det röret som ramlade ut, så bra test för honom.
 
Fick för mig att göra en pysselhörna i ett av rummen vi har över.
Blev riktigt bra och här kommer vi hänga mycket.
När Lassie vaknade på söndagsmorgonen så var jag i stort sett klar med hela rummet. En av de minsta i huset hade inte riktigt förstått det där med vintertid så uppe med tuppen och börja fixa.
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: