Måndagkväll

Vår kanin är barnsligt förtjust i att åka skateboard. Så fort man tar fram den så hoppar hon upp och så ska man putta omkring henne i rummet. Viggo åkte lite först på den och det tog inte lång tid innan både Elias och Myra var i närheten och ville åka.


Lite dålig bild, tagen med mobilkameran 

Idag ringde de från sjukhuset och Elias ska på röntgen i morgon och sedan ska han träffa kirurgiläkaren. Samtalet gick så fort att jag glömde bort att fråga vad han skulle till den läkaren att göra. Hoppas iallafall att de inte ska sätta leden på plats. Jag skulle bli väldigt glad om de upptäcker att fingret hoppat tillbaka av sig själv, för Elias skull. Jag återkommer i morgon med en rapport.

Vilken bonus det blev ikväll, Idol och Svenska Hollywoodfruar på en och samma kväll. Idol var väl sådär tycker jag, har ingen favorit bland de 5 som tävlade. 
Hanna och jag la på varsin ansiktsmask medan vi tittade på Hollywoodfruar. Nu känner vi oss riktigt fräscha =) Sköna måndag kväll!

 
Facemask från HM



Kommentarer
Postat av: Therése

Det är dom programmen jag också ägnat mig åt ikväll!

Hollywoodfruar får man ju verkligen inte missa ;-)



Va cool hon är lilla Myra hihi!!

Kram Therése

2009-09-28 @ 23:28:49
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha...vilken charmig liten kanin ni har!



Härligt med vardagslyx!

Kram

2009-09-30 @ 13:18:08
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: