Tisdag den 31 Mars

Tidigare har jag skrivit om bloggar som jag brukar följa, bl a www.mittlivsabina74.blogspot.com

I morse somnade Sabina in, bara 34 år gammal, två döttrar som förlorat sin mamma.


Det känns ofattbart att hon aldrig mer kommer att skriva i sin blogg. Hon ingav hopp. Precis som hon, har man hoppats på att hon någon dag skulle kunna trotsa alla odds o bli frisk.


Livet är bra besynnerligt ibland och det verkar så otroligt orättvist ibland.
Vi får hoppas att det finns någon slags mening med allt.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh nej fy vad sorgligt! Gjorde ont att läsa :( Läste lite på hennes blogg efter att du sagt att du följde den. Livet är allt bra orättvist! Man får verkligen vara glad för det man har. Kram

2009-03-31 @ 16:43:31
URL: http://metrobloggen.se/mandanova
Postat av: bella

gud vad jag grät när jag läste bloggen, säger som amanda ovan att man ska vara glad för det man har!

2009-04-06 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: